Gå til innhold

Reperasjon av vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med mine foreldre i helga, og skulle ha inn vogna i bilen. Pappa skulle hjelpe meg å løfte den inn da (angrer nå jeg ikke gjorde det selv)

Jeg har city cross med citybag. Og det er jo sånn bag man klikker på.

Jeg løfter alltid etter understellet, men han løftet så klart med bagen han da.

Og da måtte han ha greit å løsnet ene siden av bagen, og når han da lempet vogna i bilen, så har den kilt seg fast. Der man trykker for å klikke av vogna har da kommet nede i den sprekken og jeg får den ikke løs derifra. Redd jeg skal bryte syndt noe også

Da lurte jeg på..visst jeg ikke får løsnet den selv..eller skal være så uheldig å bryte syndt. Kan man levere vognen in til reperasjon der man kjøpte den? For evt å få løsnet den eller evt skifte ny del visst jeg skulle være så uheldig at den delen blir ødelagt?

Noen som vet? Kjøpte den på babykomfort. Lillegutt er bare 6 uker også..så litt kjipt vist jeg må ende opp med ei helt ny vogn pga en sånn liten tabbe/uhell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil nok ganske sikkert være behjelpelig med enten å skaffe ny del, eller sende vogna på rep.

Men ... du må nok regne med å betale det selv, siden det er en skade som ikke dekkes av garantien.

Skrevet

ja regner med det, men sikkert billiigere enn å kjøpe ny uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...