to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 eller kan den være langt ned og? hvor mange dager før mens går den opp eller ned? jeg har vært på pernille info men skjønner ikke alt.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2008 opp..... jeg har murringer i ryggen nå en ukes tid før som jeg pleier og luft i magen så er nok ikke gravid nå. men greit og vite til neste mnd:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Tappen kan både være oppe og nede ved tidlig graviditet. Det du kan kjenne på er om det er åpning der eller ikke. Er det åpning, får du mensen, er den lukket er det stor mulighet for at du er gravid. Dette gjelder bare fra den dagen du venter mensen. Man kan ikke kjenne noe før den dagen, da tappen åpner seg rett før mensen kommer. Min var langt nede da jeg ble gravid forrige gang;) Lykke til;)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 ok tror det er tappen jeg kjenner he he:) en klump som henger fast på venstre vegg om du skjønner. den er lav og finner ikke noe hull. men er vel altfor tidlig for den og åpne seg når menskommer en eller annen gang neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå