Gå til innhold

gikk bananas i sjokolade istad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff jeg er så svak. jeg har så vanvittig søtsug. prøver virkelig å begrense meg, men den siste uka har jeg ikke klart det. jeg har fått helt totalt sukkersug og aner ikke hvordan jeg skal klare å ta meg sammen. vet jo at det ikke er bra å spise mye sukker, og har en stor unge i magen. har prøvd frukt men det hjelper ikke i det hele tatt. noen råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme problemet her. klarer ikke være inne på en butikk uten å ta med meg en sjokolade,uff. var på ultralyd i går, da lå tulla 2 % under gjennomsnittet. så hun er ikke så stor men jeg blir ikke akkurat noe mindre. er 35+3 i dag:) du?

Skrevet

jeg er 31+5 og pia i magen er målt til over 16% over gj.snittet. er førstegangs fødende. er ganske liten selv så er helt utrolig at jeg skal få en så diger unge. huff at jeg ikke skal klare å styre meg...

Skrevet

er også førstegangs:) da jeg var på ul i uke 27 lå jenta 4% over gjennomsnittet men nå 2% under, så det kan godt forandre seg.

Skrevet

jeg håper virkelig at hun ikke blir så stor. jeg må bare bli flink til å ikke ha noe godter liggende i huset. det er så mye lettere å bare spise det man har i skapet enn å sette seg i bilen å kjøre til butikken når søtsuget melder seg :)

Skrevet

Kjøp en boks med Options kakao. Det er sånn slanke-kakao med minimalt med kalorier. Og til og med jeg som er helt superanti-aspartemsmak syns den smaker bra. MEN den må blandes sterkt, mye sterkere enn det som står på boksen. Jeg klarer hvertfall å holde meg unna en del sjokolade etter en sånn kakaobombe-kopp :)

Skrevet

Jeg har hatt et vanvittig søtsug disse siste ukene, har blitt litt ekstra med wienerbrød og sjokolade enn til vanlig ja;p

Skrevet

Det du kan gjøre er å spise veldig ofte og lite, og om du får et sykt behov for sukker, så spis en frukt(banan, pære eller drue) og en neve nøtter med rosiner i...pass på at d ikke går for lenge mellom måltiderne

Skrevet

Så lenge du ikke har svangerskapsdiabetes må du ikke bekymre deg så mye for noen sjokoladekick i ny og ne. Babyen blir i en størrelse uansett, men du kan jo selvfølgelig gå opp noen flere kilo av veldig mye godsaker da:)

Skrevet

Det jeg har spist hele uka til dessert er blanda frikt med vaniljesaus! Heil fantastisk, da får du noe sunt samtidig som du får ekstra søt-piff med vaniljesaus;) Føler jeg spiser hele tida jeg:P Nå er det bare 4 dager til termin da, men aner ikke åssen det skal gå hvis jeg går mye over tiden, hehe.. Da blir både mor og barn store:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...