Carina med lykkebobler i magen Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvem har meldt seg på? Jeg har!
flora Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg også. Ser fram til det. Var svært koselig sist.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Skjønner ikke helt virker som det er 2 bim treff i trondheim i morgen.. HVilket er det dere skal på?
-Lambi- Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Thea. Er to treff i Trondheim i morgen ja. Her er det snakk om det på Choco Boco. Håper på å se deg der Var veldig koselig sist. Jeg har termin 7 feb. Kanskje vi møtes på føden med hver vår lille gutt
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 må man melde seg på? Jeg kjenner jo ingen som skal dit da=( Er det choco boco på sol siden?
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Du kan jo bare skrive her at du blir med tipper jeg. ? Har aldri vært på sånn treff før jeg heller, men tipper det blir kjempekoselig Håper mange har fått svære mager innen nå så det ikke er noe problem å se hvor dere sitter
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 kommer vel jeg oxo=) Dere har vel ikke med typen? eller? Hehe hvor er choco boco hen? klem
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 Nei, jeg har iallefall sendt typen på kamp i kveld Hvis du går over gamle bybro og tar til venstre, så ligger det på høyre side nesten rett ved siden av Nedre Bakklandet 5!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå