Gå til innhold

Da kommer jeg (uheldigvis) inn til dere...


MammaKos

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hadde termin 24. september, så idag kommer jeg inn til dere.. 7 dager over nå.. Offamei.. Fått overtidstime på sykehuset 8.okt og blir da satt igang 9. , så uansett om bebisen kommer av seg selv eller ikke er det max 8-9 dager til jeg har henne hos meg <3 Men ventetiden er GØRR!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amandine

Godt å se det ikke bare er meg som måtte bytte klubb .... Jeg skal heldigvis inn i morgen tidlig! Og sender de meg hjem da blir jeg sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt å se at det ikke er bare meg som er overtid..

Hadde termin 27.09

Hvordan får man til at man kan starte fødsel?

må man være spesielt langt over termin eller kan jeg spørre om igangsetting nå?

 

Lykke til jenter, vi får bare holde ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt satt i gang før, og ville ha samme opplegg denne gang pga komplikasjoner under første fødsel. Tror det er veldig individuelt, men for meg funket det kjempebra å bli satt i gang. Full kontroll hele veien, knapt nok en vond rie, epidural i god tid og vips så var det full åpning og jeg fikk en fantastisk fødselsopplevelse:). Men vet at andre synes det er tøft å kures, så en vet jo aldri hvordan det blir (men det gjør en jo ikke uansett hvordan en fødsel starter). Hvis barnet er overtidig, veldig stort, fare for svangerskapsforgitning eller at mor har fødselsangst kan være kriterier for å settes i gang. Vannet kan jo også tas som en igangsetting. Men det varierer nok fra sykehus til sykehus hvordan de praktiserer igangsetting og kriterier for å få det. Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...