Gå til innhold

Søsteren min er "forsvunnet",

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun tar ikke tlf og vi får ikke kontakt m henne. Men jeg har funnet vennelisten hennes på facebook og luket ut noen venninner hun kan være sammen m. Det eneste problemet er at jeg ikke finner noe tlf registret på navnet deres,hverken på google el 1881... Noen tips? Hvordan finne dem og tlfnr- De har utenlandske navn, men hvis jeg skriver dem sånn som de står på facebook, må jo det være riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, jeg hater sånne situasjoner. jeg får alltid småpanikk. er det grunn til bekymring på noen måte?

ja det burde jo være riktig å skrive dem sånn som på facebook, men hvis du ikke finner dem så kan du jo prøve litt andre skrivemåter. hvis du vet sånn ca hvor i landet de bor i hvertfall.

Skrevet

Bor hun ikke en plass? Evn ta seg en tur dit, snakke med utleieren hvis hun leier. Jobben hennes,ta en prat med kollegaer? Tar hun ikke tlf eller er den skrudd av? Hvis det bare ringer og hun ikke svarer,kan det være hun vil være i fred. Med i betraktningen må du ta om dette har vart lenge, om hun har tidligere problemer osv. Lykke til

Skrevet

ja det kan være mye vi ikke vet her på den andre siden av skjermen. jeg ville nok også tatt en tur hjem til henne. hvis du ikke har prøvd det alt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...