MammaMø & hennes to små Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvilke votter bruker barna deres ute nå? Jeg har regnvotter, med ullvanter inni, men synes barna blir litt ubevegelige med dem. (Litt stive, vanskelig å få tommelen i aktivitet.) Har noen noe tips til meg?
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har ingen tips, men lurer på det samme, så dytter litt. Min er 16 mnd då, hvor gammel er din(e)?
MammaMø & hennes to små Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har en på 2 og et halvt, og ei på fem. Synes de er våte og kalde på hendene hver dag jeg henter dem i barnehagen. Sukk! Håper noen har gode ideer:)
~Milly~ Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Om det er tørt ute, bruker hun tynne ullvotter fra Cubus, slike med bomull inni og ull utenpå. På våte dager har hun reimatec votter som er vanntette, med tynt fleecefor i. De har glidelås i siden, nesten helt ned, og er derfor lette å ta på. Har også vanlige regnvotter, men de blir lite brukt.. Må liksom ha noe under, og da blir det ofte for varmt... Er ikke så kaldt her =) Lille er 13 mnd
MintCondition Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har kjøpt ull-fingervanter fra Reima (uten at merket er viktig, så jeg ikke får hugget av meg huet for å ha NEVNT et merke her , de er kjempegode. Går godt oppover armen så de sitter godt, og er som sagt i ull så de holder varmen selv om de blir våte. Samtidig får hun godt tak på ting iom at det er fingervanter. Hun er 2 år og 9 mnd forøvrig.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jentene mine har i hvertfall Selbuvottene i barnehagen...synes de er veldig greie jeg.
Trollemor og snuppa! Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Vi bruker vanter med fòr.. Sånne som tåler litt vann.. Men de må vaskes etter en dags bruk da! :oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå