januar mamma Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 hvorfor er den så mye billigere enn andre?? er det dårlig kvalitet lr?? stol + base koster jo mindre enn det det koster for kun stolen i andre merker??
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kjøpte den igår, så har liten erfaring Men de bak kassa sa de hadde mange fornøyde kunder somkjøpte den sorten Jeg kjøpte den pga. at den var på tilbud. 699,-
laffeline Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 En ting jeg la merke til med den stolen sammenliknet med acta graco logico s som valget falt på er: kun trepunktssele mye dårligere polstring hele stolen så veldig billig-plast-aktig ut
birrisj05.02.09 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har kjøpt den.. men enda ikke brukt den..
januar mamma Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 okey får surfe markedet litt da... takk for svar
Januarprins Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Vi så også først på brio primo, men kjøpte acta graco logico selv om den var noe dyrere. Hun som jobbet i butikken demonstrerte begge stolene, og vi syntes graco sin virket mer solid og trygg for barnet. Vi tenker at det er ikke når det gjelder sikkerhet til babyen vi skal spare penger. Men brio sin er sikkert trygg, ellers hadde det neppe vært lov å selge den i Norge;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har brio primo til tulla vår. Nå sitter hun fint i den (5 mnd), men når hun var mindre og ikke så sterk i nakke og rygg syntes jeg stolen er for rett i ryggen. Ser barna "ligger" mye bedre i f.eks maxi cosi.....
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 har en venninne som har den.. og hun er ikke fornøyd. Selv har vi kjøpt maxi cosi
januar mamma Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2008 okey... har sett litt på emmaljunga sin, siden vi har bestilt edge kombi vognen fra emmaljunga, tror det skal gå an å klise den på hjula til vogna..
*rbte* Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har hatt denne til lille pia vår, og har vært kjempe fornøyd! Byttet til Be Safe da hun var ca 11 mnd, siden Brio stolen begynte å bli litt liten for henne. Venter en liten til i mars og vi blir å bruke Brio primo til h*n også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå