Gå til innhold

gulping og verk i øyet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt er nå 14 dager og gylper veldig mye!! Å damener jeg VELDIG mye... det kommer i fosser liksom...selv om hun raper etter at hun har fått mat, og vi tar pauser underveis...noen som har gode råd?? Blir så fortvilet av å se henne slik..:(

Og et spm til; hun verker en del i øyet, s\kan jeg bruke morsmelk å dryppe i øyet...? Hjelper liksom ikke å bruke rent vann heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er gulpere, men det er ikke farlig så lenge hun legger på seg.

Morsmelk kan brukes som medisin, f.eks mot verken i øyet.

Skrevet

Hun legger på seg som bare det, så tror ikke det er noe problem, men får så vondt av henne når hun gulper så mye som hun gjør..:(

Morsmelk skal prøves! Takk!:)

Skrevet

Gulpingen er mest et problem, eller en kjedelig greie, for foreldrene. Har hatt en gulpeunge selv. Det blir mye tøyvask av det.

Skrevet

Har også hatt en gulp unge, og det var rett og slett helt forferdelig. vasket og vasket men stakkars barnet luktet alltid sur melk. Bare for å vise hvor forskjell det blir på vasking av barn som gulper så gikk jeg nå gjennom seng klærne til de to barna mine. Og nr som gulpet hele tiden hadde X-antall mer sengtøy enn storebror som aldri har gulpet.. Viktig å følge med at de legger på seg, jeg prøvde også de tingene med pauser i maten, og alt det der, men det var alltid like mye gulping..

(har nå til nr tre forberedt meg på nok en gulp unge så jeg har kjøpt inn flere gulpekluter som alt ligger klar.. hehe, så satser jo på at jeg ikke får bruk for dem..)

Skrevet

Det er lurt å ta vare på utslitte t-skjorter til seg selv, for babygulping går utover mor også. Jeg måtte pakke fullt skift til meg selv også da vi skulle av gårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...