Gå til innhold

Hvilken morsmelkerstatning er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Non som har noe erfaring med det?

Ang pris og slikt også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen er så og si nesten helt lik på dem alle.

De sier at Collett kan gi noe mageknip hos bebisen og Nan kan gi litt ekstra oppgulp..

Det er Nan de bruker på sykehuset og som er mest brukt, men jeg tror jeg kanskje skal prøve den økologiske. Den skal visst sørge for at det ikke er noe mer oppgulp enn vanlig og ikke noe mageknip.

Skrevet

Jeg bruker den nye...den økologiske. Synes den er innmari bra...ikke noe mageproblemer,normal avføring..og normalt med gulp=)

Virker som baby liker den godt også...:)

Skrevet

her bruker vi Hipp, den funker beste på Lukas.. men det er jo forskjell fra baby til baby da.. :)

Skrevet

har brukt collett til begge mine og det har gått kjempe fint..ikke mageknip her iallefall!!

Skrevet

hei, kommer til å bruke den Hipp (øko) Brukte den mest sist jeg hadde baby men jeg syns den collett og var god. NAN ble det en del spy av (ikke gulp men spy) Men i første omgang satser jeg på at det skal gå med min hjemme produserte puppemelk

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøre på hipp serien jeg..

Skrevet

Altså: det heter IKKE morsmelkerstatning, men morsmelktillegg!!

Det er fordi INGENTING kan erstatte morsmelk, nemlig!!!

Skrevet

Jeg har også brukt collett til begge mine barn. -Og skal bruke det med nr. 3

Det var den jeg ble anbefalt av venner og det var collett de brukte på barselavdeligen pga omega3. Dette var i 2004 da, men jeg har vært så fornøyd at jeg gav det til nr. 2 også, og som sagt snart til nr. 3. :o)

Jeg bruker å ha oppi litt Moss maltekstrakt for magen sin del.

En pakke koster 68,90 på prix. (900gram = ca 7,2 liter)

Skrevet

har bare erfaring med Nan jeg. funka fint på mine to... + litt maltekstrakt om magen ble litt hard..

når nr 3 kommer (hvis det klaffer snart...) har jeg ikke tenkt på hva jeg burde bruke.. vet bare at med så mye styr med amming med de to første og kronisk brystbetennelse (som jeg fortsatt kjenner litt plager etter om jeg fryser) så har jeg bestemt at jeg dropper amminga med en evt. tredjemann.... skyt meg den som vil.

Skrevet

Min hadde forstoppelse så vi brukte NAN HA1 fra apoteket. Kjempe fornøyd!

Skrevet

Brukte Collett med pia mi. Har ikke hatt forstoppelse en eneste dag. Hadde malt ekstrakt i. Funket veldig bra. Visste ikke at det fantes økologisk så hvis jeg skal få behov for MME så vil jeg prøve den:)

Skrevet

FUSION

hva anbefaler du å gi babyen når man ikke produserer melk selv da??viss ingenting kan erstatte morsmelk er vel bayen min dødsdømt den da?

dummeste jeg har lest på lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...