2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Non som har noe erfaring med det? Ang pris og slikt også...
ChellBell - har født! Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Prisen er så og si nesten helt lik på dem alle. De sier at Collett kan gi noe mageknip hos bebisen og Nan kan gi litt ekstra oppgulp.. Det er Nan de bruker på sykehuset og som er mest brukt, men jeg tror jeg kanskje skal prøve den økologiske. Den skal visst sørge for at det ikke er noe mer oppgulp enn vanlig og ikke noe mageknip.
SnartLeah Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bruker den nye...den økologiske. Synes den er innmari bra...ikke noe mageproblemer,normal avføring..og normalt med gulp=) Virker som baby liker den godt også...
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 her bruker vi Hipp, den funker beste på Lukas.. men det er jo forskjell fra baby til baby da..
småtroll:) Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 har brukt collett til begge mine og det har gått kjempe fint..ikke mageknip her iallefall!!
☆twinkle twinkle Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 hei, kommer til å bruke den Hipp (øko) Brukte den mest sist jeg hadde baby men jeg syns den collett og var god. NAN ble det en del spy av (ikke gulp men spy) Men i første omgang satser jeg på at det skal gå med min hjemme produserte puppemelk
smilan Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har bestemt meg for å kjøre på hipp serien jeg..
fusion Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Altså: det heter IKKE morsmelkerstatning, men morsmelktillegg!! Det er fordi INGENTING kan erstatte morsmelk, nemlig!!!
Vipsy Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har også brukt collett til begge mine barn. -Og skal bruke det med nr. 3 Det var den jeg ble anbefalt av venner og det var collett de brukte på barselavdeligen pga omega3. Dette var i 2004 da, men jeg har vært så fornøyd at jeg gav det til nr. 2 også, og som sagt snart til nr. 3. ) Jeg bruker å ha oppi litt Moss maltekstrakt for magen sin del. En pakke koster 68,90 på prix. (900gram = ca 7,2 liter)
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 har bare erfaring med Nan jeg. funka fint på mine to... + litt maltekstrakt om magen ble litt hard.. når nr 3 kommer (hvis det klaffer snart...) har jeg ikke tenkt på hva jeg burde bruke.. vet bare at med så mye styr med amming med de to første og kronisk brystbetennelse (som jeg fortsatt kjenner litt plager etter om jeg fryser) så har jeg bestemt at jeg dropper amminga med en evt. tredjemann.... skyt meg den som vil.
BabyBlue Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Min hadde forstoppelse så vi brukte NAN HA1 fra apoteket. Kjempe fornøyd!
Trillet Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Brukte Collett med pia mi. Har ikke hatt forstoppelse en eneste dag. Hadde malt ekstrakt i. Funket veldig bra. Visste ikke at det fantes økologisk så hvis jeg skal få behov for MME så vil jeg prøve den:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 FUSION hva anbefaler du å gi babyen når man ikke produserer melk selv da??viss ingenting kan erstatte morsmelk er vel bayen min dødsdømt den da? dummeste jeg har lest på lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå