Gå til innhold

Gleder meg til å høre fra dere første som føder på nye A-hus!


LilleLykkeMor

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt såååå mye positivt om det gamle A-hus, at de er veldig flinke og imøtekommende. Siste jeg hørte fra fødte for under en mnd siden.

 

Nå er jeg så spent på å høre fra det nye! Skriv, skriv, dere som føder der :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nye AHUS åpner for de første i morgen tidlig kl 0800.. Blir spennende å høre tilbakemeldingene etter hvert som vi kommer hjem med våre små :-) Gleder meg veldig mye til denne begivenheten :-) Går til kontroll på fødepoliklinikken to ganger i uken, og har planer om å prøve å få meg en liten omvisning på den nye føden førstkommende fredag når jeg skal på kontroll :-) Gir selvfølgelig tilbakemelding med en gang jeg har fått en fot innafor døren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må du!! *vil bli med*

 

Du har termin samme dag som meg, vet du det? Men du har sagt at du tror din kanskje kommer litt før....jeg bare håper min kommer litt før også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd der i dag, og tenkte kanskje vi kunne få en titt på fødeavdelingen. Men, dessverre, var nok litt kaos der i dag. Fikk beskjed om å ta kontakt om noen dager for kanskje å få en omvisning.

Jeg har ikke termin før den 30., men håper å komme avgårde litt før... den lille gutten vår ble målt på UL og veier ca 3500 gr allerede... liten rakker med nærings vett... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn i morgen tidlig; 2 okt. kl 0900 for igangsettelse :)

Kan ikke for det, men jeg gleder meg bare veldig...

Vet det er driiiiiiitvondt (er tross alt nr 4) men håper på en god fødselsopplevelse på nytt sykehus :)

Jeg kommer tilbake med oppdateringer her...

 

Wish me good luck ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette rakk du sikkert ikke å lese før du ble lagt inn, men LYKKE TIL likevel!

 

Håper du får en fin opplevelse, og gleder meg til å høre fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om rubin har fått den lille i armene nå ?

 

Er vel ikke mange som har rukket oppdateringer her inne siden nye Ahus åpnet i går.. Skulle så gjerne hørt litt da..

Har vært på kontroll i dag og blir satt igang på Ahus førstkommende mandag :-) Veldig spent nå på hvordan dette blir. Kom ikke som noe sjokk da at jeg blir satt igang. Men er mere spent nå som jeg vet hvor og når.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp status fredag kveld..

 

Ser ut som det kan bli fødsel i løpet av natten. Har blitt satt i gang, men ting tar tid her.. Sykehuset er flott, men foreløbig har vi ikke vært på føden, bare på observasjonsposten. Store rom, men alt utstyret her fungerer ikke helt enda (TV utstyr etc, medisinsk utstyr er på plass!!).. Men det går seg nok til. Har ikke sett fødeavdelingen enda, men flyttes nok snart over dit.

 

Og dette skrives av vordende Pappa da Rubin ikke er helt i form til å skrive nå..... Ønsk oss lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lkke til!

Har ikke fått med meg hvorfor dere blir satt i gang, men er spent på å høre hvordan det har gått.

 

kun 2 timer siden pappainnlegget så ikke sikkert babyen har meldt sin ankomst ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Ahus er supert!!!

Bare å glede seg! De nye fødesengene er herlig, og lystgassen... -endelig fikk jeg prøvd den!! Kjempebra den og!

 

Ellers ble jenta mi nr.5 i rekka på Nye Ahus! Artig :)

 

Jeg ble satt i gang pga lite fostervann, men hadde faktisk mer enn jeg trodde!

 

Fikk rier i går kveld etter nytt på nytt, ca kl 21:30.

Hadde da fått 2 modningstabletter i løpet av dagen.

Og da startet de med 2 minutter mellom, og slik fortsatte de helt til jenta kom kl 02:54.

 

Så da må jg takke for meg her, men vi i oktoberklubben 2008 kan vel treffes her?

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...