Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 så skal han jaggu slutte her:( Og det samme skal helsesøstra til vesla... Jeg PROTESTERER.!!!!!!!!!! Vil ha de, bare VIL liksom..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 leger brude ikke få slutte.. flytter min lege til alta så flytter jeg etter! hehe
Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Har mest lyst til det jeg også, men blir litt tungvindt. Han begynner et stykke unna. Ba han revurdere hele greia jeg, med "svangerskapshormonene" i både halsen og øya i dag.... Han var rørt over det, så håper hele pasient lista hans trygler han om å bli..og at det hjelper:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 hehe... akkurat det gjorde jeg med legen min også på 6 ukerskontrollen.. hehe.. "om du slutter som lege så får jeg ikke flere barn! du må passe på meg neste gang også, jeg stoler ikke på de andre" ... hehe det må være rart å jobbe med alle disse gravide damene som på en apsurd måte er "avhengige" av deg, og det bare pga tillitt.
Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Det er det helt sikkkert. Men samtidig er det sikkert greit og få tilbakemelding på at han er godt likt og at vi stoler på HAN. Kidnappe han jeg, tror jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå