Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Altså, hvor nøye er man? Vet jeg leste det en plass før hun ble født, men husker verken hvor jeg leste det eller hva det sto.. Det hvite..om det skal være der eller om man skal vaske det bort? Uff jeg vet ikke......
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Du vasker forfra og bakover, og bare "utenpå". Det som evt. er inni sprekken renses ut av seg selv, også det hvite, mens alt som er på utsiden tar du bort.
birrisj05.02.09 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfra og bak, ALLTID! Så ikke bakterier fra rumpa kommer fram..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det hvite skal være der ja. Så det skal egentlig vaskes minst mulig i underlivet til jenter. Hvis det kommer bæsj forover og inn mellom kjønnsleppene skal du selvsagt vaske det bort...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke nødvendig å vaske og gni så veldig, når hun har bæsjet kan du holde henne med rompa under springen og skylle henne i lunket vann og klappe tørr etterpå. Da slipper du at huden hennes blir sår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå