Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Liten? Jeg? Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øvers til nederst. Er du større enn deg selv kanskje? Dette diktet var rammet inn på prematuravdelingen da vi lå der.Passet så bra der=) Fint og søtt er det også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Så fint, det passer til alt det jo... For ingen er vel større enn seg selv???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 er ikke det inger hagerup som har skrevet? liker det diktet. mye mening i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå