Gå til innhold

Graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi var til prøverørsbehandling for to uker siden og fikk satt inn to befrukta egg. Skulle ta testen i dag, men var "negativ". Skal teste omigjen i morgen. Har ikke fått mensen, så jeg klamrer meg til hårstrået om at hormonene øker i dag.....andre som deler samme opplevelse? Har ellers mange av tegnene til å være gravid....trett, veldig varm om nettene, småkvalm, ømme bryst, oppblåst mage/føler den strutter......er dette inbilning??? Håper noen kan svare her.... Spennende tider, men er lei av all medisinering..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med prøverør, men ønsker deg masse lykke til! Få høre hvordan det går da!!!

Skrevet

I dag testet jeg positivt!!!!!

Skrevet

Grattis!!! Så fantastisk :-) Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

så utrolig bra da: ) Gratulere så mye!!! Nyt ruginga!!

Skrevet

Tusen takk!

Akkurat nå nyter jeg det på en måte ikke, jeg er såååååå trett!!!!!!!!! Men jeg føler at magen strutter. Er spent om begge to har festet seg eller om det "bare" er én der inne. Får ikke svar før om tre uker da jeg skal til ultralyd. Å ja!!! Jeg kjenner meg LYKKELIG!!!!

:) :) :)

Skrevet

Heeeeeerlig!!!!! misunne misunne misunne - send babystøv da :-)

Skrevet

Ja tenk om du er så heldig at det er 2 der inne : )) kjempe spennende tid foran deg uansett da =))

Skrevet

Ja, det er kjempespennende, men jeg begynner å bli kvalm....DET er ikke så spennende, men det er jo en visshet for meg da......det er jo så uvirkelig enda!!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Nyt kvalmen og det hele....alt er jo positivt!!!

Skal selv ha uttak på tirsdag i neste uke og er spent. Mitt første ivf forsøk. Hvor mange ganger har dere prøvd?

Skrevet

Dette er vårt første forsøk, så vi har vært utrolig heldige! Fikk beskjed om at siden jeg er over 40 så er det 10% sjangs for at det vil lykkes. Jeg har i tillegg Pcos (tror det er det det heter....) noe som betyr at jeg ikke har hatt regelmessig eggløsning opp gjennom årene. Derfor er det 20% sjangs for at det skal lykkes, siden jeg har flere egg igjen enn "normalt". Det ble satt inn to befrukta egg, så da dobler vel sjangsen for å få én??? Uansett så er det utrolig bra at det har lykkes første gang. I tillegg så er det ett egg nedfryst på klinikken som venter på at "mor" skal få plass til den også.....

Vil ønske deg lykke til!!! Det er STORT å se egga på plass i livmora, med ultralyd. Tårene mine trillet da! Håper det lykkes for deg også!!!

Skrevet

Tusen takk!

Så utrolig flott å høre en slik positiv historie når en vet at sjangsene ikke er for store. Vi har prøvd selv en stund og legen mente vi hadde bedre sjangs ved ivf, så i morgen er det uttak. Er jo så spent på om egga har god kvalitet eller ei. Vi får se. Jeg har to barn fra før, men min samboer har ingen. Håpe, håpe....!!!

Klem!

Skrevet

Lykke til til deg også ønskebaby!!!! Skal krysse fingene for deg jeg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...