Gå til innhold

har alla dere gravide her ømme pupper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om alle har det, men tror det er et av de vanligste sympomene ja. På meg er det bare brystvortene som er vonde, så vonde at jeg ikke orker å løpe på trening da det gjør ekstra vondt. Ellers er de litt tyngre enn de pleier.

Skrevet

Nei,har ikke merket noe til det-enda... De symptomene jeg har hatt er at jeg er oppblåst (fiser MYE),blir raskere irritert over småting og er litt sliten... Ellers så er ALT helt supert (bank i borde!) :)

Skrevet

he he godt og høre det er flere med lite symptomer:) jeg er altid trøtt,små kvalm og brekkninger,:(tisser også ekstremt mye:( ellers så er jeg også sånn,kan bli fort irritert,men alt supert eller:)og deilig er det:) men som dem sier,inngen svangerskap er like:) og dette er jo mitt tredje svangerskap:)

Skrevet

jeg hadde svært ømme pupper i begynnelsen, men merker at det har begynt å avta en del... nå er det kansje bare enkelte dager de er litt mer ømme enn vanlig, kan faktisk ta på dem nå uten å skrike :P er 8+1 i dag og storkoser meg, føler meg vell og nyter alle sympomene jeg har :)

Skrevet

Mine er i alle fall det, selv om det begynner å roe seg nå...

Skrevet

har ikke ømme pupper, men følsomme brystvorter

Skrevet

Her er det bare brystvortene og jeg ammer i tillegg, så det er jo en utfordring! Ikke spesielt behagelig!

Snuppa blir 1 på lørdag, håper nesten hun slutter av seg selv snart, har ikke lyst til å avvenne henne heller ennå, litt tidlig da hun bare har gått i barnehagen i 1 mnd.

Var skikkelig øm sist, da fikk ikke mannen min røre de på 6 mnd! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...