Gå til innhold

har dere klær på når dere sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av sminkefjerningsinnlegget...

Sover dere i nettoen eller har dere klær på? Selv hater jeg noe på overkroppen for det snurrer seg når jeg vender og vrir på meg. Er forskjell fra dag til dag om jeg sover i truse eller i nettoen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover med truse på, klarer ikkje å sove uten den, men ingenting anna.

Skrevet

Truse og ammebh som regel... må ha noe til å holde innleggene på plass. Utenom ammeperiode så sover jeg helst i bare trusa.

Skrevet

Det gjorde jeg også når jeg amma, var så vondt når de slang rundt :) men nå som det ikke er så mye pupper igjen er det godt å ha de ute i det fri ;)

Skrevet

Samme som deg. Klarer ikke ha noe på overkroppen (utenom amme-bh når jeg ammer), men varierer mellom netto eller med truse.

Skrevet

til vanlig ingen ting el truse. men nå når jeg ammer er det truse og bh. fikser ikke pysjer, som du sier, de snurrer seg rundt.. ekkelt. hehe

også vet jeg at sambo hadde blitt temlig fornermet om jeg skulle kle på meg for og legge meg, hehe

Skrevet

Truse og singlett :)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at pysj og nattkjole er veldig vanlig i USA, eller er det bare på TV og film for at folk skal slippe å være avkledd? Blir jo varmt og klærne som en snurrebass :)

Skrevet

Ammebh, nattkjole og truse. Hater ammebh! Ekkelt å ligge med, men jeg må... Ellers truse og nattkjole. På sommeren bare truse. :)

Skrevet

Kommer an på årstid, om jeg fryser osv.

Kan være alt fra nettoen, bh+truse, pysjbukse+singlet, truse+tshirt osv.

Hehe... interessant info å dele:-D

Skrevet

Ja her har man mye vettugt å prate om :)

Skrevet

Dette har aldri noen spurt meg om..eller jo samboeren når jeg traff han :o) hehe.......nettoen ja, og noen dager i mnd med truse på ;)

Er jeg borte hos noen eller på hyttetur osv sover jeg i truse og singlet.

Skrevet

I trusa. Liker ikke å ligge i nettoen...

Skrevet

Som oftest sover jeg i trusa, av og til i nettoen.

Skrevet

Om høsten/vinteren sover jeg som regel med truse, t- skjorte og ullragger. Er det ekstra kaldt, har jeg på meg en flanell pysj. Ja, mannen min synes det er utrolig sexy! :)

Om sommeren har jeg bare truse på. Jeg liker ikke å ligge helt naken, tenk hvis huset skulle begynne å brenne om natten og vi bare må styrte ut uten å få på oss klær. Litt flaut å springe rundt i gata i bare nettoen:)

Skrevet

Ja, hater å sove naken. Minimum truse og bh. Gjerne tskjorte, pysjskjorte, bukse. Er visst rar jeg.... Men svært sjelden både pysj bukse og jakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...