sjokoko Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har gått til modningsaku. og driver med igangsettings-aku. nå. Har vært igår og forigårs og skal idag... Har termin på søndag. Hvordan har dette artet seg for dere som har prøvd før? Når har dere gått i fødsel etter behandlingen?? Er så spent nå jeg!!
fru lykkelig Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Har hatt tre runder med ignagsettingsakupunktur, har også hatt modningsakupunktur. Forrige fødsel startet riene underveis i første behandling. Denne gangen har jeg hatt kraftige sammentrekninger under den siste behandlingen, men ikke noe etterpå. Har termin i dag. Er virkelig skuffa, for dette har jkeg hatt trua på og god erfaring med akupunktur for alt mulig annet. Håper det er flere med erfaringer som vil dele det med oss... Lykke til sjokoko!
sjokoko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Takk for svar "hormonbomba"! Jeg har også klokketro på akupunktur, ble kvitt migrenen min med det, så jeg forventer jo at det nytter dette her... Jeg er ferdig med igangsettingsakupunkturen nå, og akupunktør-damen min sa at hun regnet med fødsel søndag-mandag, altså 3-4 dager etter behandling. Det passer perfekt med termin på søndag og at hodet festa seg for snart to uker sida. Men hvordan var din forrige fødsel, med tanke på modningsakupunkturen? Tror du den hadde effekt? Andre med akupunktur-erfaring her?
fru lykkelig Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde dessverre en veldig lang åpningstid til tross for modningsakupunkturen. Spurte om dette på sykehuset, og de sa "tenk hvor lenge det hadde vart dersom du ikke hadde tatt akupunktur". Men jeg fødte til termin og måtte bare sy såkalte pyntesting. Denne gangen trengte jeg litt mer modningsakupunktur (fikk jm til å sjekke meg), men nå er jeg helt moden, 2cm åpning og hodet langt nede, så denne gangen er jeg godt forberedt føler jeg. Har hatt tre runder med ignagsettingsakupunktur nå uten at det har skjedd noe, men har samtidig vært fryktelig forkjøla, både akupunktøren og jm mente at kroppen min rett og slett hadde for lite energi til å gå i fødsel og at det var derfor akupunkturen ikke hjalp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå