Tøysetipp Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Venter på de andre som skal være med på hytta vår skal bli ferdige på jobb.. Bilen er pakket, maten handlet inn huset vasket til hjemreise.. Det skal bli vidunderlig. Plukke kantareller, lage pinnebrød på bålet, spise god mat og få begevet seg i skogen.. Reinkarnasjon for mitt vedkomne. Ha en fin høst(ferie) til alle dere som også har ferie..:-)
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Å det hørtes deilig ut!!!! Du har ikke plass til en til?!??! Her er det byferie.. Skulle hente eldstemann tidlig på SFO (kl. 13), og ta han med på kino. Tror du ikke at de hadde dratt på tur i skogen da? Nedtur for meg...hehe... Hadde gledet meg til kino, jeg:-p Minsta opererte forrige uke, og var hjemme hele uka. Så hun maser om å få dra i barnehagen. Kan nesten ikke holde henne hjemme mot hennes vilje heller.. Ingen som har bruk for meg! PS. Jeg er en jævel på å rense kantareller.
Tøysetipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jo- vi har plass til mange fler.. !!! Uffe da.. he-he.. Jeg skjønner deg jo, men de fleste mammaer må gå ned for telling til fordel for (klasse) kamerater.. Hvilken film skulle dere se da? Ta en tilgodedag i morgen?... Ok. Det har jeg notert bak øret. Jeg er nemlig en jævel på å plukke dem.. (+ spise dem)
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Directions please? :-p Hadde tenkt å se Wall-E. Var i grunnen bare flaks at jeg ikke kjøpte billetter på forhånd! Har hatt lyst til å se den lenge, men ikke hat sjansen før nå. Hadde gledet meg til å overraske med å hente tidlig og dra rett på kino.. I morgen får jeg det ikke til, men jeg tror vi får det til i løpet av helgen i det minste:-) PS. Ok, kanskje jeg overdrev litt angående rensingen, men jeg lærer raskt? Dessuten er jeg ganske flink til å kokkelere:-p
Tøysetipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Langt inn i de dypeste skoger finner du en rød og stor hytte m/ utsikt utover (skulle gjerne ha sagt havet nå) en innsjø.. Det ryker fra pipen, flagget er heiset og jeg står og ønsker deg velkommen..:-) Ja, jeg skjønner. Dagen ble ikke helt slik du hadde håpet at den skulle bli. Tanken teller også... vet du :-) He- he.. Er ingen mester selv, men mette hadde vi nok blitt. Velkommen til å kokkelere skal du være.. Halleluja finnes det noe bedre enn å få servert mat? ...
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 *Tror jeg trenger GPS* Nopes, den ble visst ikke det.. Men kino skal vi få tatt igjen, så ingen krise. Da tar jeg med den hemmelige ingrediensen:-p Dere får kose dere på hyttetur, høres ut som om dere har tenkt til det:-)
Tøysetipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hmm.. hemmelig ingrediens..^ ^ ... Takk! Det blir nok koselig.. Håper storbyferien blir fortreffelig også :-) ! ......
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, storby og storby, fru Blom...:-p Men koselig blir det nok:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå