lillebie på`n igjen Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 jeg ville veldig gjerne komme, jeg er ikke gravid men er under mitt andre ivf forsøk nå, men kan desverre ikke komme...men blir med neste gang :-)
Kath:) Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Jeg er ikke gravid, og skal fohåpentligvis på treffet i morgen.. Vært litt dårlig i det siste, magekatarr el noe sånt. Håper jeg er bra nok til å komme=)
liesje Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 da prøver jeg også å stikke innom en tur dere må ikke misforstå meg . Jeg er glad for alle gravide. Vet hva det koster å gå gjennom dette alene måned etter måned. Det ble bare litt tøfft for meg hvis alle andre der var gravide .......
Storkmor? Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skjønner deg veldig godt. Og for å si det sånn; jeg har ikke puttet meg selv i gravide-boksen enda... Blir hyggelig å ses i morgen!
Pollyanna67 Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er heller ikke gravid og håper jeg får til å komme i morgen. Så da er vi i hvert fall flere i samme båt. Du skal se det blir vår tur snart også...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå