De tre gull Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har nå hatt tre dager med vonde kynnere og smerter i korsryggen, mistenker at det er noe i gjære.. OG så fikk jeg denne beskjeden i dag..:" tror hun ligger i seteleie".. I tillegg er sf målet gått uten for skjema i str.. Så det er ingen liten baby der inne.. Nå sitter jeg å venter på telefon i fra poliklinikken for gravide for å komme på UL.. Dette var litt mye for meg akkurat nå..(min største skrekk er keisersnitt).... Uff, syntes litt synd på meg selv akkurat nå.. ble så mange tanker
monabea Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Huff, har lest om så mange her inne som har fått den beskjeden i det siste. Dumt at man får vite det så sent at man ikke helt rekker å forberede seg mentalt på at fødselen kanskje ikke kan gjennomføres på vanlig måte... Lykke til ihvertfall, uansett hva du blir anbefalt må du nesten stole på at du får en anbefaling fra poliklinikken ut fra hva som er både til deg og babyens beste.
Sina med Sprellings Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Kjedelig! Men ikke ta sorgen på forskudd, det kan jo hende ultralyden viser hun er riktig vei. Er litt i samme situasjon, men hun har ligget i sete ganske lenge så jeg har vel greid å forberede meg litt mer på det. Skal inn på sykehuset i morgen for ul og eventuelt vendingsforsøk. Prøv å ikke stresse med det, og tenk på at om noen uker får vi vår se det lille gullet for første gang uansett hvordan hun kommer seg ut:) Lykke til!
De tre gull Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk time på fredag til UL.. så eg får smøre meg med tålmodighet frem til da..Og håpe at fødselen ikke setter inn for fullt...Hadde trodd at jeg fikk time fortere med tanke på at fødsel kan jo sette inn når som helst...men,men
AO3 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Huff, jeg skjønner at det ikke er noen festlig beskjed å få når man aner fred og ingen fare... Men det at SF-målet ditt er høyt, behøver ikke nødvendigvis å bety at babyen er kjempestor. Jeg har hatt høøøøyt SF-mål hele veien, og barnet er visstnok helt gjennomsnittlig likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå