Gå til innhold

funker klyster som igangsetting???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd det hjemme før??? en vennine sier at det kan hjelpe på å sette igang noe...Hun prøvde å gjøre det i sitt første sv.og da fikk hun rier.....men de var ikke effektive da..... lurer på om eg skal prøve hvis eg går over,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan funke hvis du er helt moden, ja. :)

Skrevet

Har ogs hørt at d der skal funke men...litt kjipern om d ikke funker og man blir sittende på do resten av dagen..spesielt kult er d her da dovinduet er rett ut mot gata, sånn at naboen får med seg alle "kule" lyder som måtte komme på å finne fra badet=p

ikke nok med d, men vi har også en stor glipe under døra, så man kan liksom få med seg alt som skjer på do uansett hvor man befinner seg i leiligheten..

men HVIS d der funker, så må du si fra;)

Skrevet

Klyx funka ikke på meg iallefall... Fikk ikke en eneste ekstra kynner engang.. :( *skuffa*

Skrevet

jordmora sa til meg at det skal hjelpe vis du er moden da

Skrevet

Det funker tydeligvis desssverre ikke på alle da, uansett om man er moden eller ikke... :(

Men det hadde vært digg om det funka :)

Skrevet

funka som fy på meg, men jeg gjør det aldri igjen. riene starta bare et par timer etter klysteret. men det var bare vonde og hyppige masrier som ikke hadde noen annen funksjon enn å gjøre meg sliten. fikk hverken sove eller spise ordentlig etter de startet. hadde det slik i vel 30-35 timer før de begynte å ha noen funskjon, men da var jeg allerede utslitt når fødselen starta på ordentlig. så for meg ble det da over 52 timer med vonde rier og uten søvn og mat. IKKE å anbefale.

denne gangen skal jeg kjøpe en boks is og slenge beina på bordet å se TV hvis jeg blir på overtid:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...