Gå til innhold

er deres 6 mnders babyer oppmerksomhet syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun til meg hyyyyyyyler vis jeg går fra henne på gulvet. vil eller sitte i fanget. må ha oppmerksomhet konstant. helst av meg. pappa er ikke bra

nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går litt opp og ned, kommer an på dagsformen. Ellers er han flink til å leke alene på gulvet, og er veldig gla når pappa'n kommer hjem fra jobb. Sikkert drittlei trynet mitt, hehe ;)

Men når han har en dårlig dag må jeg hele tiden være på gulvet sammen med han, ha på fanget, og underholde..sliiitsooomt!

Så skjønner om du er lei!

Men det går sikkert over etterhvert =)

Skrevet

Her har akkurat det der vært veldig i bedring siste mnd. Vesla er nå snart 7 mndr. På ettermiddag/kveld må hun underholdes, men på formiddagen kan hun ofte leke litt alene. Har vært en del sammen med henne på gulvet og så gradvis fjernet meg litt, men fortsatt vært innenfor synsvidde. Tror sikkert det går seg til for dere også etter hvert:-) Her er hun mest mammadalt når hun er trøtt eller sulten - ellers er pappa stor stas - han herjer litt mer med henne!

Skrevet

Min datter på 6 mnd er kjempeflink til å ligge alene på gulvet. Hun kan glatt ligge en time uten at jeg trenger å gjøre noe som helst. Jeg kan gå ut av rommet uten at hun henger seg opp i det. Og hun blir kjempeglad når pappaen kommer hjem.

Hadde blitt tullete om jeg hadde måttet ha henne på fanget, eller sitte på gulvet med henne hele tiden. Da hadde jeg nok gjort noen grep ja :-) Jeg tror at det er noe med hvordan man selv behandler ungene som bestemmer hvordan de blir. Så jeg har vennet henne til å underdholde seg selv helt fra hun begynte å ligge på gulvet.

Skrevet

sånt går i perioder:)

om noen uker gidder hun kanskje ikke protestere mer, da har hun funnet ut at du er der uansett:)

vesla mi var helt lik din på den alderen, men nå flyr hun rundt i leiligheten fra rom til rom uten at vi trenger å være med. nå er det vi som må følge henne for at hun ikke skal slå seg på noe..;) hun er nå 8,5

løsna veldig med hensyn til klenging når hun fikk dreisen på krypinga og fant ut at hun kunne komme til meg når hun ville:)

Skrevet

Kjenner til den der, ja.. enkelte dager sitter han konstant i fanget.. og nå er det tenner på gang også- tror du ikke sutringa er på topp, for tida eller??

Skrevet

Har siden fødselen hvert bevist på å la han ligge litt alene, hadde en periode etter ferie hvor det var veldig vanskelig, hadde fått mye oppmerksomhet av familie vi ikke ser så ofte. Og nå etter han har lært seg å komme seg fremover og ikke minst sette seg opp, så har han det mye bedre på gulvet og ikke mins i lekegrinda. Men ettermiddagen er lang, da MÅ han underholdes nesten hele tiden frem til leggetid.

Men jeg er glad for at jeg har hvert ganske konsekvent med å ikke tilby han underholdning hele tiden, at jeg lot han ligge til han sa i fra at nå var det nok

Skrevet

Bare til "Aurora har født" over her: Foreldre har stor påvirkningskraft og man kan nok til en viss grad styre hvordan babyen blir...! Men babyer er også forskjellige individer og det er ikke alle ting man kan styre. Vi har trent og trent og trent på å ligge på gulvet, men plutselig løsnet det, og jeg tror det var når hun selv var klar for det. Noen har bare snille unger, og andre er mer oppmerksomhetskrevende helt fra starten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...