Gå til innhold

Blodårene er mer synlige på brystvortene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo spørre, jeg som er på symtomjakt:-)

Brystene mine er ikke ømme, men jeg har liksom følt at de er litt større og tyngre... vanskelig å forklare...

Idag sa det ut som om brystvortene var blitt litt blå, men så nærmere og det var blodårene som var blitt så tydelige!

Er dette vanlig? Kan det være et tegn? *håpehåpe* haha:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et symptome ja, fikk det med føstemann jeg og ble borte underveis i svangerskapet. Har fått de igjen nå, dvs forrige mnd (hadde kjemisk) og det er her igjen denne mnd, nesten så de hopper ut av brystvortene hehe. Skjønner ingen ting, svaaak positiv cb på ettermiddagen i går og negativ first signal i dag, så jeg aner virkelig ikke lenger om jeg skal tolke det som et symptom eller hva. Har opplevd før at pms-symptomene plutselig bestemmer å endre seg (hadde aldri hatt ømme pupper som pms symptom men fikk det plutselig hver mnd mellom el og ikm), så mulig kroppen min tuller igjen. Men...selvfølgelig håpe-håpe-håpe at det er et tegn =)

Skrevet

hmm...så moro at det er et tegn da!

Jeg blei skikkelig dårlig i stad, skikkelig knipetak i magen, var sikker på at mensen skulle komme fossende. Men fortsatt ingen tegn..hmm... føler meg uggen idag:( føler TR er på vei, negative tester og alt. Men er jo så mange tegn som tyder på graviditet!!!!

Iallefall, jeg har aldri opplevd dette med tydeligere blodårer på brystvortene. Så i speilet igjen nå for å se om det fortsatt var der, og det er det. Føler litt som du sier, at de nesten hopper ut av brystvortene..hehe;)

Men de er ikke ømme da!! Selvet brystet føles bare litt annerledes og tyngre ut...

Hmm....rar denne kroppen altså:-)

Håper masse på dine og mine vegne at det er et tegn ja!!!!

Når har du IKM igjen? Jeg har imorgen..

Skrevet

Har ikm på fredag jeg! Sist mnd våkna jeg på morningen av at tr kom for fulle mugger, snakker om nedtur...gruer meg til fredag må jeg si...Skulle ønske det var noe som skilte grav.symptomer heeelt fra pms, sånn at man bare visste det med en gang!

Har en del murringer i livmora som jeg har hatt i 8-9 dager nå, det er IKKE vanlig for meg så jeg håååper det er en spire, men hadde jo det samme sist mnd og endte opp skuffa..Fikk en svaaaak positiv cb i går ettermiddag men en klart negativ first signal med morgenurin i dag, også litt spotting midt på dagen, så jeg forventer i grunn at tr kommer som bestilt på fredag..isj æsj..

Krysser alt jeg har for at vi rusler over i 1. trim i løpet av uka =))))

Skrevet

Helt enig, skulle ønske det var en måte å skille symtomene på...for de er jo nesten helt like!!!

Jeg har også hatt murringer i livmora i 8-9 dager, eller siden forrige tirdag da.. Svak positiv CB høres jo bra ut da!! Skal du teste imorgen? Jeg kommer til å teste hver dag frem til enten positiv test eller TR jeg...hehe...klarer ikke å holde meg unna disse testene:P Hjelper jo ikke å ikke kjøpe noen, for apoteket er 100 meter unna leiligheten, så når jeg får abstinenser er det bare å løpe å kjøpe;)

Lykke til!

Skrevet

Tror jeg venter med mer testing til fredag hvis ikke dumme tanta dukker opp, har ikke tro på at det blir noe annet enn svaaak positiv eller negativ i morgen og da er jeg like langt hehe..Har to tester i skapet da så det er mulig abstinensene blir for stor her i morgen hihi =)

Lykke til du også, håper det blir positiv test på oss begge =))

Skrevet

Du er jo veldig flink hvis du klarer å holde deg til fredag da:-)

Du får si ifra når du får svar på testen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...