Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 jeg hadde ubeskyttet sex for ca en og en halv uke siden. hvis jeg er gravid, når kan jeg regne med at symptomene begynner å komme? og hva kommer først? jeg vet det bare er å ta en test, men det er jo litt tidlig ennå...er det ikke?
birrisj05.02.09 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det finnes jo faktisk folk som ikke får symptomer i det hele tatt.. så er vel ganske så individuelt.. men man kan merke det allerede etter ei uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå