lilios med 3 søte små:-) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 er det bare tull eller har dem gått fri?? Jeg har registrert meg forlenge siden,en får jo aldri den bekreftelses mailen... Jeg har også sendt mail til dem flere ganger uten å få noe svar.... Litt irriterende spørr du meg..... Noen andre som har plagdes med dem??
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Kan du si meg hvordan en får den?
mamarama og lille banan Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 hmm, det var jo merkelig....bekreftelsesmailen skal du jo få med en gang. kanskje du skal prøve å registrere deg på nytt? er du 28 uker på vei eller mer? buste 80: gå inn på denne linken http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=314
nr.4 i oktober Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Men hvor får man den utlevert a? Babyshop, f.eks? (De selger vel reflex?) Eller er det Barnas Hus/Fru Lyng som har disse?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Dra direkte på Reflex butikken, så får du den. D gjorde vi
ChellBell - har født! Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bare tok en utskrift av mailen og leverte den til Barnas Hus (eller er det Babyland?) som også er en Reflex butikk. Fikk den med en gang. Begynner ikke å bruke den før neste uke, men den ser veldig bra ut
Ugress Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Det er bare å dra på reflex å hente den. De har skjema som man fyller ut der.
mamarama og lille banan Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Barnas Hus og Reflex er to forskjellige butikker. Barnas Hus har ikke gratis bleiebøtte, de har en annen type (Sangenic) som koster rundt 200 kr bøtta. gå på www.reflex.no for å finne ditt nærmeste utsalg
babygullz <3 vilde Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 jeg fikk min på reflex sørbø, med en refill, pluss 3refiller til 199(koster ord. 89pr stk)
Mayken Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hentet min i butikken hvor de selger dem, fylte ut papirene der kjøpte ekstra refill og tok den med meg hjem. Den fungerer kjempefint, blir ikke noe lukt, ikke når man skifter posene en gang. Jeg er fornøyd med den.
ChellBell - har født! Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Barneland mente jeg.. der hentet jeg bleiebøtten.
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Den funke ikje så godt fo dei litt eldre ungene, bleiene blir for store! (Prøvde den på jenta som e 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå