nassenøff Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Er dere flinke til å bruke bilbelte når det er tilgjenlig i buss? Vi har nå fått noen nye busser her i byen med 3 punktseler på alle setene, men det er sjeldent jeg ser noen bruke dem. Jeg synes det er liten vits å bruke belte i bussen når de bak meg ikke bruker det. Er det frekt å be de ta på seg belte? Altså de som sitter bak? Hadde dere gjort det?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde syns du var frekk viss du ba meg ta på meg bilbelte ja!!! Jeg hadde blitt veldig overrasket og svart at det er best du passer på deg selv,så passer jeg på meg. Kan ikke folk passe sine egne saker i sånne anledninger??? (hormonell idag!!)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det er sjeldent eg tar buss sida det kollektive tilbudet på bygda ikkje er av den beste sorten. MEN det hender at eg og barna tar bussen til Oslo, der er det belter og JA eg bruker det belte, ungane bruker det belte, er sete til vesla der. Eg ber ingen andre om å ta det på seg hvis dei ikkje har det på, men eg kan godt forklare sønnen min høgt og tydelig at me må bruke belte sjav på bussen. Hadde nokon "snakka" til meg om eg måtte bruke belte hvis eg ikkje gjorde det så hadde nok eg også sett på det som litt frekkt, hadde ikkje lika det og hadde nok også svara deg deretter.
Leirha Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde blitt dritt sur og slengt noe tilbake som "pass dine egne saker" eller "når ble du mor mi?". Så, et lite råd, ikke gjø det... selv om de burde bruke selen, så vill jeg ikke sagt noe om de ikke var barn da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå