Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke for å ta alle legestudenter under en kam, men makan til oppfølgning har jeg aldri opplevd... Var hos en legestudent for en uke siden, denne legestudenten var faktisk rimelig hyggelig og det hun var usikker på, det spurte hun legen min om, men den studenten jeg traff på i dag, skulle ha hatt premie for ufølsomhet!!!!!!!! Jeg ble satt på en kur for urinveisinfeksjon på fredagen som var og har fulgt denne, men jeg syns den har hatt lite eller ingen effekt på meg, så jeg leverte en ny urinprøve i dag for å kontrollere! Den viste en svaaaaaak nedgang, fra 4+ til 3+, slik at hun kontordama ville sende meg inn til en samtale med studenten. Kommer inn der, hun spør om det svir når jeg tisser osv..jeg svarer så godt jeg kan, og forteller at det ikke svir, men at jeg går myyyye på do og at det virker som om jeg må tisse igjen med en gang etterpå osv... Hun informerer da meg om det er jo helt normalt å tisse mye når livmoren flytter seg oppover. Jeg prøver da å forklare at det var da svært så tidlig å begynne å gå på do ofte (og da mener jeg ofte, minst 1 gang i timen), og at det overhodet ikke var slik da jeg var gravid med nummer en. Jeg forklarer videre at jeg er blitt en skikkelig hormonbombe og er fryktelig sliten om dagen slik at det går utover familielivet mitt..Da spør hun faktisk om jeg er DEPRIMERT!!!!! Nei svarer jeg, men jeg lurer jo på om dette utslaget påvirker formen min, men neida, det var visst helt normalt å føle slik når man var gravid...HAAALLLLOOOO, jeg har vært gravid før!!!! Jeg sa at det måtte da være innen for rimelighetens grenser og at jeg aldri har opplevd dette før.... Hun mente da at jeg bare skulle slutte med pillene jeg fikk og at det ikke var noe mer å gjøre.... Har aldri opplevd å følt meg mer misstrodd og hysterisk i hele mitt liv...tårene begynte å renne inne hos studenten...det eneste ho sa var at jeg skulle være glad for at det ikke var en Urinveisinfeksjon....Så da gikk jeg bare..... Nei..dette var ingen god dag...huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå