Gå til innhold

Hva skjer nå?? hm...

Gjest mamma til 2 jenter:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Våknet i morges og så skikkelig oppblåst og hoven ut i ansiktet...fingrene også! Så ut som om jeg haddde fått en overdose botox jo hehe:)

Har litt smerter i ryggen sånn av og til...hevelsen i ansiktet er mindre nå på dagen da, men føler meg så oppblåst..og magen har sunket enda mer....baby , baby vil du ut?? hehe...sikkert ikke da men....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jeg har hørt at man kan bli hoven i ansiktet rett før fødsel :-)

Skrevet

hoven blir man rett før fødsel=) og magen synker jo=)=)=)

lykke til, skjer nok i løpet av noen dager...

Skrevet

Fødeansikt :-)

Morsomt! trodde ikke på at man kunne se på folk at de var fødeklare før jeg så en meddibber på Ikea noen dager før babyen hennes kom. Holdt på å le meg ihjel! Hun var jo skikkelig oppblåst i ansiktet! Hun lo selv også da, å sa det var skikkelig sært for det kom plutselig.

Skrevet

Åååå! Blir nesten litt misunnelig, jeg. Ser på en annen tråd her at vi har termin samme dag. 21.10. Så du tjuvstarter litt du da, kanskje?? ;o)

Skrevet

Ah, det berømte fødetrynet!

Lykke til, kan ennå gå et par uker dog.

Skrevet

jepp,termin 21oktober her også..har du noen "tegn" eller?

fikk 2uker før sist gang så derfor jeg er litt gira..men tviler på det skjer noe enda....

fødeansikt hadde jeg heller aldri hørt om, men nå vet jeg jo hvordan det ser ut hahahahaha...ser bedre ut nå, men i morges så jeg ut som en av kundene til jan thomas hihi:)

krysser fingrene for at jeg og hun her andre med samme termin dato føder snart:)

Skrevet

Er ødem....hadde mye av det i siste svangerskap på slutten, hoven over alt jeg...særlig siste par ukene...måtte holde meg i ro og var på sjekk annen hver dag siden de var redd det kunne utvikle seg til svangerskapsforgiftning. Noen får som nevnt av andre her endel ødem i kroppen og rett før fødselen også, så det kan også være det..men vær litt obs i forhold til hodepine og svimmelhet, også magesmerter. Kan være lurt å få tatt en urinprøve og blodtrykket.

Lykke til..håper det snart blir fødsel på deg :-)

Skrevet

Blodtrykk og urin er helt flott, har det vært hele tiden..har ikke hatt noe særlig vann i kroppen heller..er kun fingrene som er litt hovne nå på ettermiddagen..men skal til jordmor i morgen...håper på fødsel innen 1 uke kansje?hmmm.....

Skrevet

Har foresten hatt utrolig mye hodepine, men det har jeg hatt i mange uker nå..ingenting å gjøre med det når alt annet er fint på kontrollene...skal til akupunktur på fredag da..hater hodepine, blir helt sløv:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...