TusseMor07&09&14 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har vært uggen og har gått og brukket meg i flere uker allerede. Forrige dagen kjente jeg meg plutselig helt forferdelig på kvelden, og det fortsatte i går. Mageknip, rumler i magen og i går kveld måtte jeg spy og... i dag har det gått greit frem til for en time siden. Nå er spyinga i gang igjen. Men jeg skjønner ikke om jeg er syk eller om det er graviditeten som styrer dette her... hmmmm... Var ikke noe særlig dårlig sistgang jeg var gravid, så dette er helt nytt for meg. Men er det vanlig at kvalmen kommer sammen med mageknip og rumling rundt uke 10 da? eller er jeg syk tro?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Jeg var akkurat som deg sist jeg gikk graavid, og det startet i uke 5. Men det varte kun 3 uker da. Jeg erq 4+2 nå, og håper jeg slipper det denne gangen.Hehe.. Hvor langt er du på vei? Jeg brakk meg mest jeg også, var uggen om morgenen og kvelden, og var sulten selv om jeg egentlig ikke orket frokost.. håper det går fort over!
AO3 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 For meg var det akkurat som med WorkingMom - det startet i uke 5, og varte i 3 uker. Selv om jeg var kvalm 24/7, kastet jeg ikke opp, og siden det ikke varte lenger enn tre uker, regner jeg meg selv som veldig heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå