Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Er litt engstelig for åssen jeg skal komme meg til sykehuset når fødselen starter. Jeg har førekort men ikke sambo..Han har alltid bodd i byen og ikke hatt behov for lapen.Planen er at han skal ta den men vi har ikke økonomi til det før babyn kommer. Jeg har ingen som er tilgjengelig for å kjøre meg.Famen hans bor for langt unna og det familie medlemet jeg har skal passe barnet vi har fra før.. Så hva gjør jeg?Bor en time unna sykehuset og taxi blir en dyr affœre..Ambulansen er vel ikke tilgjengelig så sant det er kritisk?Har en styrtfødsel bak meg,så er små bekymret.. Takk for alle svar!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Søskenbarnet mitt var i samme situasjon. Jeg tror de fikk ambulanse, eller så fikk de taxi... De hadde flere rundt seg som kunne kjøre, men lurer på om det ikke ble ordnet med ambulanse eller taxi... Kunne du ikke ringt NAV eller noe?
trillersnart Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg vet ikke om de tar sånne oppdrag men det går an å spørre. Tenker på frivillighetssentralen. Kanskje de har noen som kan stille opp på veldig kort varsel.
barbabelle Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk beskjed av jordmor på svangerskapskurs om at man får dekket taxi-turen til sykehuset av NAV. Sjekk ut med NAV for sikkerhets skyld! Da kan dere jo ta taxi kostnadsfritt til sykehuset, og så kan noen komme å hente dere når dere er klare for hjemreise igjen. =)
babysjuk82 Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Her får vi ambulanse. Regne med du og får det,når d er en time unda sykehuse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå