ChellBell - har født! Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har veldig lyst å sette opp håret og har hele tiden tenkt at jeg skulle ha en liten diskre tiara, men nå ser jeg så mange andre kule ting - som hårbånd osv.. Hvordan skal dere ha håret?
Sivalur Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Vet ikke helt enda, skal ha prøvetime imorgen. Men det blir oppsatt hår med litt høyde foran, og noe løshår slik at det også henger ned på ene siden. Så blir det mini-roser i som matcher brudebuketten. Har vurdert tiara, men tror jeg dropper noe mer hårpynt, blir nok enkelt med kun blomstene.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det var to ting jeg angret litt på i bryllupet vårt: Vi dro på bryllupsreise rett etterpå. Inntrykkene fra bryllupet var enda ikke fordøyd, og vi hadde nok hatt mer glede av turen om vi hadde ventet litt med den. Det andre var at jeg satt opp håret for mye. TIl daglig er det utslått, hadde jeg fått en ny mulighet, ville jeg hatt det mer "naturlig". Jeg var svært fornøyd på selve bryllupsdagen, men dette er noe som har slått meg i ettertid... Hadde en liten diadem jeg da, og slør, og nesten alt hår oppsatt.
Madam-mim Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Har en idè om at jeg vil ha mest mulig utslått hår bak i alle fall. Store glamourøse krøller. Har langt hår. Litt oppsatt av det fremre håret bare. Skal ha langt slør under vielse, og tar det av til middag/festen. Da vil jeg bare ha en diskret bøyle/tiara. Skal ikke gifte meg før sommeren igjen, og kan hende jeg ombestemmer meg før det. Har uansett en prøvetime først.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 jeg har kort hår så jeg kommer kun til å ha en liten tiara,hårbøyle eller ett bånd. ikke noe store greier,for det er ikke helt meg. vil være så naturlig som mulig.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Skal ha tiara med perler og strass og oppsatt hår med muligens noen store kroeller ned...
Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skal ha utslått hår med litt krøller i. Vet ikke om jeg skal ha noen tiara, for jeg skal ha små blomster i håret. Dette er vanskelig.. har ikke bestemt meg for om jeg vil ha slør en gang..! Skal gifte meg barbeint på stranda, så slør blir kanskje bare dumt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå