Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 nr 1 : Er det KORTERE en 2 år siden en av dere ble skilt, må xen skrive på den øverste bolken ( av 3) "erklæring om skifte" Er der lenger siden holder det med at du skriver under på den nederste (den i midten gjelder hvis du er enke / enkemann.) nr 2: Har en av dere gjeld/innkasso er den fortsatt bare din. innkasso-Selskapene vil prøve seg (fordi det er mest vanlig med felleseie på hus osv.) Men det er jo bare å skrive særeie ! Sån at den som har gjeld ikke eier noe. MEN blir dere skilt ( huff må ikke det skje) så er gjelden delt på 2. Ikke spørr, var det advokaten sa. Jeg forbanner min x for det økonomske sleipe,rotehue han var/er. Gjemte unna regninger, så når jeg endelig ( jada jada) fikk hivi han ut, ble postkassa sprengt av innkasso brev. Har et bra forhold til alle byråene nå og avbetalingene går sin gang. Men SURT Men nå er livet godt å leve igjen, har troffet en fantastisk mann gjennom kjente. Vi har lagt alle kort på bordet å " sånn er ståa" Take it ore live it. Gidder ikke "fjase" rundt. Så nå gifter vi oss til neste år. Å vi gleder oss alle 3 til å bli en "ordentlig familie " som minsten sier. (h*n har bare sporadisk kontakt med pappan sin og trives ikke der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå