jente30L Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 skal lage middag til 3,er det nok med en pakke saus? til kjøttkaker
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 hvorfor lager du ikke brunsaus selv??? myyye bedre.... å SÅ enkelt =) men skal du ha ferdig saus, ville jeg ha brukt 2 pakker på 3 pers.. =)
jente30L Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 hehe lage selv ja.... jeg vet ikke det nei.... hiihihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå