Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor mye klær har dere med til barnet etter keisersnitt? Man skal jo være noen dager. Ca. 4-5. Hva har de på seg? Fult utstyr eller mye tepper? Skal ha i desember..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke kledd på noen av barna mine før den dagen vi har reist hjem jeg. På sykehuset tuller de dem inn i tepper og dyne. Det holder. og tepper og dyne får du på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde bare med det babyen skulle reise hjem i, de har jo klær og utstyr på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde ikkje med klær til småen når eg tok keisersnitt. Bare henteklær. Han hadde på seg sånne sykehustøybleier og tepper og skjorter. Mykt og godt:) Hadde tatt med lue og sokker.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Er bare hvis du skal på pasienthotel du må ha med eget skift til babyn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde med litt finere klær enn de jeg fikk på sykehuset som jeg tok på før besøk i visittiden;) Ville jo vise henne fra hennes beste side!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå