gærne ko Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har en sterk følelse av at eg er gravid, men det er for tidlig å teste ennå. Men kjennes nesten ut som eg har melkespreng igjen. Hadde det absolutt ikkje sånn med førstemann før lenger ut i svangerskapet, men siste dagane har det vore ganske ømt. Er det vanlig at en får dette tidligare med nr 2? Med nr 1 hadde eg egentlig ingen tegn på at eg var gravid før etter 3 mnd. Ikkje planlagt, men absolutt ingen krise. Har begynt å bli babysjuk igjen, men hadde helst tenkt å blir ferdig med doktorgrada før eg fikk fleire. Dette blir evt nr to under doktograden. Huff og huff. blir nok ikke populært hos veilederen min om eg er gravid igjen...
gærne ko Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2008 Noen som veit noke om dette? Blir egentlig kjempeglad om eg er gravid, men samtidig passer det utrulig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå