Gå til innhold

På søndag skulle min lille Adrian bli 1 år=(


Gjest stockholmstjej med gullgutten

Anbefalte innlegg

Gjest stockholmstjej med gullgutten

denne tiden er så veldigt veldigt vansklig...og jeg er faktiskt litt redd for hvordan søndagen kommer å bli.

Jeg har født lille Sander for 6 uker siden og han er en kopi av sin storebror,

så på en måte så kjenns de som lille Adrian er med oss hele tiden.

blir de noen gang bedre? jeg har så vanskligt med å gå til hans grav,jeg gråter varje gång og sorgen blir så rå og ny igen.

saknade er så stor...min lille gutt kommer aldrigt tillbake igen og de begynner å gå opp for meg nå.=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fryktelig leit å høre om tapet av Adrian. Forstår at tiden er veldig tøff, spesielt nå som det nærmer seg ett års dagen hans og du sitter med en nydelig, liten kopi av en lillebror i armene. Vil tipse deg om det lukkede forumet www.englesiden.no. Her møter du andre som er i samme situasjon som deg. Er selv der inne og har funnet masse støtte i sorgen. Jentene der inne er helt fantastiske!

Ellers vil jeg gratulere deg med lille Sander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og lese om Adrian,skjønner godt at du bærer på en stor og vond sorg.

Det er nokk et stort og vondt tap som bli å følge deg hele livet....selv om sorgen ikke forsvinner,finnes det håp for å klare å finne en måte å leve med den.

 

Nå vet ikke jeg hele historien til Adrian og hva som egentlig skjedde.

 

Vi har selv mistet ett for veldig tidlig født barn.Nå er det 5 år siden og jeg tenker alltids på hvordan hun hadde vært nå og sammenligner med andre barn i samme alder.

 

Håper du finner styrke i Sander og bær Adrian i deres hjerter...han blir aldri glemt.La Adrian bli en naturlig del av deres liv,snakk om han til venner,la Sander med tiden bli kjent med Adrian som er storebroren(selv om han ikke er fysisk tilstede mer).....

 

Dere har jo ett barn for lite og det er vondt.Det blir å følge dere.

 

Du er heldig som har klart å få Sander etterpå.

 

Vi sliter fortsatt med å få en lillebror eller lillesøster til vår datter på 11 år.

 

Vi snakker ofte om lillesøster som kom altfor tidlig til verden,storesøster har hatt sin sorgprosess.

 

Sender deg en stor klem og styrke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholmstjej med gullgutten

takk for deres støtte og fine ord,de hjelper veldigt mye.

Jeg har kontaktat Landsforeningen før uventet barne død. på www.lub.no

så jag får snakke med noen, jeg tror virkeligen jeg trenger de.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra av deg og kontakte foreningen,du møter helt sikkert noen å snakke med og dele erfaringer med.

 

Tenker på deg og dine....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei.

Vil bare si at det er kjempe fint at du kontaktet LUB. Jeg er selv medlem og har fått utrolig mye hjelp og støtte derfra.

Det blir arrangert et nyrammede seminar i februar og det anbefaler jeg på det sterkest at du og mannen din blir med på. Jeg og samboern fikk utrolig mye ut av den helgen. Følte oss lenger ikke alene med alle tankene.

 

Tenker på deg. Og håper du kommer deg igjennom morgendagen på best mulig måte.

 

Klem Katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...