Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Dette her sa samboern min til meg idag morges. Vi hadde spist frokost og han var på vei ut døra for å dra på jobben. Han ropte til barna, nå skal pappa på jobb og dere skal i barnehagen, så sier han til meg i et lavere tonelag så ikke barna hører det, og mamma hun skal bare ligge hjemme og onanere. Var ikke det litt frekt sagt? Jeg tolker det som at han ikke tror jeg gjør noe nyttig hjemme hver dag, selv om han kommer hjem til strøkent hus og varm middag hver dag. Jeg tar også av meg alt det praktiske og henter og bringer i barnehagen. Handler, vasker tøy etc. Jobber egentlig fullt men er sykemeldt nå.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hmm... fikk han seg ingenting i går eller? Om han ikke sa det i en humoristisk tone, virket den heller kanskje fornærmet tone?? Samboeren min kunne funnet på å sagt det som spøk, men hvordan sa han det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ville tolket det som et hint til at jeg skulle benytte ledigtiden min litt Og antagelig sendt ham en melding eller et bilde iløpet av dagen.. Men så har vi en sånn tone til vanlig da - veldig åpen og fri.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Kanskje litt sjalu for at han ikke er den som er hjemme å "sløver". Sier ikke at du gjør det, men menn har en egen tendens til å tro at husarbeid gjøres av seg selv.
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg ledd godt av kommentaren i stedet for å bli fornærmet. Menn er ganske rett frem og man trenger som regel ikke tolke så mye ut av det de sier - i motsetning til oss kvinnfolk
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Det sier alt om hva han ville ha gjort hvis han var alene hjemme.......
FuckFace Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tenker at du nok overtolker det og at det ikke er noen grunn til å tro at det ligger noe mystisk og ondsinnet bak. Kvinnfolk har en tendens til å være litt paranoid og tro at alt har en mening.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Det var nok sikkert ment som en spøk
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 jeg syntes det var frekt.. man sier bare ike sånt uansett om han mente det var en spøk eller ikke. HALLO lissom
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 I morgen tidlig spør du han om han ikke kan stikke innom butikken for å kjøpe nye batteri til dildoen, før du tror de snart er oppbrukt, sidne du bruker den så mye på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! HI her. Vil bare si at da han sa det lo jeg og tok det absolutt som en spøk. Veldig typisk han å tulle på den måten. Men etterpå begynte jeg å tenke og lure på om han egentlig ikke synes jeg gjør en innsats for familien.. Men som fuck face sa..det ligger sikkert ikke noe mystisk bak kommentaren
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde fått sjokk og tenkt: Åssen i faen vet han det? =)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde svart "På seg selv kjenner man andre,eller???!!!"
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde min mann sagt det til meg, så hadde jeg sagt: Hmm, kanskje jeg skal gjøre det ja! Da hadde han villet være hjemme han og....hehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Skal innrømme at jeg har dager der jeg ikke gjør stort annet jeg også...mmm han er nok misundelig
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 vanskelig å svare på..var jo ikke der. kanskje han prøver å få opp litt stemning
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Da hadde jeg sendt ham et bilde på mobilen med en dildo far up my cunt;o)
AndreVonDrei Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 For en glimrende komentar! Hahaha.... Der ser du hvordan han ser for seg deg om dagen. Rart han ikke tar deg hardt og lenge i inngangspartiet dersom han går med sånne tanker på jobb;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå