Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Kan jeg kaste klexane-sprøyter i søpla eller skal jeg levere på apoteket? (uåpnet)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Medisin skal vel leveres til apoteket, om man skal følge anbefalninger...?
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Den bør vel strengt tatt leveres til apoteket ja.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 ... men om det KUN er sprøytespissen, så kan det vel kastes i søpla så lenge man ikke står i fare for å stikke seg på den? Og nei, jeg er ikke sykepleier
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Fant det nå, leveres til apotek =) Stod ikke noe i vanlig felleskatalog, men i pasientutgaven =) Takk, da tar jeg det med på jobb i morra =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde jeg visst det, så skulle jeg sjekka i den Bare hyggelig du! Godt du ikke trenger den, hehe
Dublin Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er ikke sykepleier men bruker medisiner selv med liknende sprøytespiss som klexane. Tar flere sprøyter i uka. Setter korken på plass etterpå og kaster det i vanlig søppel. Tok de med ned på apoteket første gangen men da sa de at det ikke var nødvendig lengre og at de kan kastes som vanlig.
bullebull&gullegull Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Eller så kan man spare seg for å kaste de rett i søpla og få tak i en sprøyteboks på apoteket. Da unngår man at en selv, andre og de som håndterer søpla di stikker seg på det. Selvom man ikke har noen smittsomme sykdommer er det kjipt å stikke seg på andres nåler...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, kasta de i spøla når jeg hadde tatt dem.. Det er snart 2 år siden, har bare glemt at jeg fortsatt hadde flere sprøyter igjen.. Tenker at det er litt annerledes å kaste fulle sprøyter i søpla liksom =)
Dublin Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg setter korken på plass igjen og legger hele sprøyta i plastpakningen den kom i. Hard plast. Det er ikke mulig for noen å stikke seg på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå