Gå til innhold

Hver årstid sin sjarm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sommer'n er deilig med lite klær og mye utetid, høsten har utrolig flotte farver - skulle gjerne vært på fjellet nå! Om vinteren er det deilig å fyre i peisen etter mye lek og moro i snøen. Og så våren da, endelig begynner det å spire og gro! Og igjen deilige sommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sant! Synes det er fantastisk med høst (så lenge det ikke regner HELE tide), nydlige farger og deilig frisk luft! Og kakao og nystekte boller inne ;-P

 

Eneste årstiden jeg ikke liker er vinteren, og det er fordi det ikke er vinter lengre, bare en tulleting mellom vår og høst..ingen blader på trærne, slaps eller isholke ute. Savner veldig ordentlig hvit vinter (som jeg innbiller meg Loppelill har!)

 

Godt å se at det ikke bare er hos meg anonymknappen tuller seg ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke vinteren, men vi har jo ikke vinter. Jeg er dessuten ikke helt glad i snø heller. Snø er helt supert på fjellet, men her hos meg holder det med snø i desember. Desember kan godt være drømmeaktig hvit, med masse snø. Og så i januar kan våren komme...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er super!

 

Ja vi har snø om vinteren. Gjerne 20 minus og en meter snø.. Og snø fra slutten av oktober til mars. Jeg syns vinter absolutt går ann så lenge det er minus og snø og en slipper slaps og is. Ungene aktiviserer seg så lett når det er snø. Masse å finne på. Det værste er tiden før snøen kommer og de blir bløte og svarte bare de ser ut..

 

Vår har vi nesten ikke, det går som regel rett over fra vinter til sommer. Savner våren litt. Men favorittårstiden min er uten tvil høsten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...