Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Var på 24 ukers kontrollen, og fikk fryktelig lite info da. Var inn og ut på under en halv time - og selv om jeg spurte så ville ikke jm gå noe inn på info om fødsel osv. Var ikke hos min vanlig jm, som ønsker å følge meg ekstra opp pga et ganske komplisert svangerskap så langt, samtidig som jeg har sykehusangst. Men nå ringte de fra helsestasjonen og flytta 28 ukers kontrollen min til uke 30! De hadde ikke mulighet til å få endra det dersverre. Vil jo ikke være hysterisk heller, men bør jeg dra til lege for en kontroll mellom da? Syntes kanskje det ble litt lenge mellom, ettersom jenta i magen er litt liten, og jeg sliter med å få opp vekta! Men de ville sikkert ikke gjort noe uforsvarlig på helsestasjonen heller... Hva er egentli normalt?
Mia29 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Når man er kommet så langt i svangerskapet så er det nok "normalt" å gå en gang hver fjerde uke. Jeg skal i uke 28, men ser det står uke 28-30 på oversikten min. Så det er nok innenfor normalen. Men hvis du er bekymret og usikker og synes det ble lite info sist ville jeg bestillt en time hos legen midt i mellom. Om ikke annet så for trygghetsfølelsen sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå