Dotten Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Og jeg som hater at alt som har med jula å gjøre, kommer før maks siste uka i november!!! Grrr. Men måtte jo bare kjøpe en pakke med julemarsipanpølser.... Spiste bare en ørrrrrliten bit og så gnaflet sambo i seg resten! Jeg nekter å kjøpe mer før i desember! Vil jo ikke bli lei heller! Meeen det er jo veldig godt da....... He, he.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Skjønner ikke poenget jeg, JULEmarsipan 3 mnd før jul, hva er greia? Blir så oppgitt, jeg nekter hvertfall å jøpe noe som helst av julegodis, brus , pepperkaker o.l før i desember:) Nå kommer vel snart julegatene også da vel. .
melkekua™ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Norge har blitt skikkelig amerikanisert ( Jeg nekter å spise julemarsipan nå, det får fint vente til advent. Så hekta på maripan er jeg ikke :-p De som er glade for at den har kommet får kose seg masse ;o)
Sivalur Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde vært bra om alle boikotta JULEmarsipan før november.. så kanskje nidar og freia kunne skjerpet seg litt på dette punktet og ventet med å sende dem ut til da.. så er de til salgs frem til slutten av januar - og sannelig - i februar kommer påskemarsipan! Er det rart man blir lei... blæ.
Dotten Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 He, he. Enig med dere, men brøt alle mine prinsipper i går. Huff. Kjøper ikke julegaver før jul heller jeg.... Tenker ofte på å kjøpe når det er tilbud å la dem ligge, men jeg vil også ha med kosen og stresset med å gå før jul å handle da også jeg. Jula kommer altfor tidlig når det gjelder handelsstanden. Før var det åpning i desember. Nå er det i midten av november, og julepynten kommer i butikkene i oktober. Synd og skam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå