Gå til innhold

vi har akkuart kommet hjem fra UL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så koselig å se den lille inni magen. babyen er liksom så "ferdig" og ligner en liten baby allerede :)

ble så overrasket over hvor godt vi klarte å se alt og hvor tydelig det var i dag for med snuppa for 4 år siden måtte JM forklare alt og bildene vistte liksom ikke babyen skikkelig...

så nå har vi sett en aktiv liten baby som sparker og vinker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig følelse! :)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

19 uker i morgen :)

terminen ble satt fram 2 dager:)

Skrevet

Åå, så bra! :)

Kjedelig å evt. bli satt tilbake.

Fikk du vite kjønnet, eller forblir det en hemmelighet frem til fødselsen? :)

Skrevet

ja, var veldig fornøyd med at det ble flyttet fram :)

vi er vel egentlg ganske sikre uansett på ca når den ble laget. hehe

vi ville ikke vite kjønnet vi.... ville ikke det med forrige heller. syns det er litt koselig å gå å vente og "diskutere" og lure på hva det blir :)

du da? ser du også blir mamma i 09 :) er du langt på vei?

Skrevet

Er ikke mer enn 11+5, men magen har allerede begynt å vise seg frem. Hehe.

Jeg er av samme oppfatning som deg, ser jeg :)

Spennende å gå å lure slik, og BF er også enig i det.

Selvom det sikkert blir vanskelig å la være å spørre under UL, hvis JM ser hva det blir. Hehe.

Ser for meg at det kan bli en utfordring for nysgjerrige meg :P

Skrevet

hehe, akkurat som meg... men vi hadde bestemt oss på forhånd at vi ikke ville vite det og sa i fra så JM tittet ikke etter... hun hadde ikke sett det fordi hun ikke gikk inn for det når vi spurte henne når vi var ferdig :) den lå liksom ikke å viste seg fram.. hehe

men når vi gikk ut døra og var ferdige så sa liksom nysgjerrigheten: nå kunne du visst hva det var... og så ble jeg liksom enda mer nysgjerrig og spent. hehe

men så så vi på bildene og pappan mener at det ern skikkelig guttenese og "barsk" hake så han står på sitt og jeg tror det er jente :)

så får vi "krangle" om det og kose oss med det fram til fødsel :)

magen min begynte også å syns tidlig. nå er det en skikkelig fast kul. så en del andre på sykehuset som sikkert er like langt på vei og selvom vi var like tynne syns jeg helt klart magen min var en god del større.... men kan jo være fordi det ikke er første mann da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...