Gå til innhold

Stakkars svigermonsteret mitt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg si at det er rart at ikke noen tar tak i henne, fastlegen f.eks...

Kan ikke være lett å være så psykisk ustabil vel......

Nå tror jeg det er på nippet til å vippe for henne......... og da er det liksom alle andres feil.... Hun gjør jo ikke noe feil må vite....

Nei dette tror jeg at jeg kunne ha skrevet en doktoravhandling om, men jeg kan jo ikke det, er jo på internett for pokker....

Dere skal bare vite at det å ha noen så nært, som er så gal....... det er ikke lett.... Og guttene slipper jo å bli kjent med farmoren sin, det har hun selv sørget for.........

Nei, syke, syke menneske......HJELP!!!

Sånn da har jeg fått blåst ut, etter å ha fått brev fra svigermonsteret.....

-igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange mennesker der ute som sliter tøft psykisk og som ikke får den hjelpen de burde. Det som er det triste er jo at det ikke bare går ut over dem selv, men også barna deres, samt de som er rundt.

At barnebarna ikke kan ha et fint og naturlig forhold til besteforeldrene er også triste greier.

Men er man fylt med kun seg selv, så blir det vel dessverre dårlige resultater til slutt.

Godt dere klarer å ta det sånn som jeg vet dere tar det og ser hvor problemet faktisk ligger. Og at dere klarer å løsrive dere fra dårlige følelser som skyld og dårlig samvittighet. Dere har prøvd og noen mennesker klarer bare ikke å se det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...