vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 vis moren deres hadde nektet dere å flytte ut da dere var 20 år? og hadde ett barn på 3 år, fordi hun mener att dere ikke skal greie dere alene med barnet? Moren deres hadde blitt så sur å grinetete att hun ikke hadde pratet med dere på lenge. Når dette har gått over er dette eneste grunnen til hun kommer på besøk er for å sjekke hvor ryddig og rent du hadde det. Vis du ikke hadde hatt det så ryddig som moren din ville har hun kjeftet opp dere så det holdt etter. Og hun har klaget på att du ikke har hatt på belte på buksa, satt opp håret til barnet bare kammet det. Passet på hva du gjorde, når du gjorde det, hvem du hadde på besøk osv. Men egentlig ment alt i god mening. kjente att meg litt i Dr.phil på tv3 nå ...
Mor&barn Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 da hadde jeg bedt henne reise et visst sted, skaffet seg en hund og stelle meg, og om ikke dette skulle khjelpe hadde jeg sagt at dette gidder ikke jeg, og hu fikk ta kontakt når hun var klar for å behandle meg som en voksen
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Da hadde jeg sagt til mamma at hun ikke fikk lov å komme på besøk før hun skjerpet seg - nå er jeg voksen, og at hun kan heller være bestemor enn mamma til meg. Ellerno =P Har faktisk sagt til mamma og pappa at jeg ikke ville ha de på besøk en periode, og det fikk dem til å innse problemet. Har veldig godt forhold til de nå og jeg var veldig stolt over at jeg turt si ifra, selv om det var utrolig vanskelig der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå