Gå til innhold

La Perla er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre deg om hvordan sønnen din tok å feire bursdagen sin i bhg? Du var litt lei deg for at han skulle bli så skuffet hvis han måtte feire det i bhg. For det var deg som skrev det innlegget om at bhg pleide å feire bursdagen hjemme hos bursdagsbarnet? Det var pga jobbing at det ble litt vanskelig for deg å gjennomføre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tenk at du husket det?

Det gikk veldig fint.

Det var jo et annet barn som hadde bursdag samme dag (en lørdag). Mamman til den andre og jeg ble enige om at begge skulle feires i barnehagen på fredagen, og så skulle vi be bare noen få i bursadag hjemme.

Vi tok med kake, de tok med pølser o.lig. på fredagen, og så hadde de en liten fest der.

Jeg vet ikke helt hvem den andre jenta ba hjem til seg (gutten min ville ikke gå - han er litt sjenert), men vi ba ihvertfall alle barna i hans gruppe pluss alle i den andre jentas gruppe (de feiret dagen før, vifeiret på selve dagen, så ble det ikke iverlapping), dvs. til sammen 5 barn (det er en liten barnehage).

Så han var egentlig veldig fornøyd, og nå ser det ut at at de andre følger dette eksempelet og velger i større grad enn før å feire i barnehagen og ikke hjemme. Og det er i grunnen bra, for det legger jo litt press på foreldrene om å invitere alle hjem på dagtid.

Skrevet

Så flott at det ordnet seg :o) godt dere gjorde slik dere gjorde slik at andre kan gjøre det samme. Dere fikk fjernet en del av presset ;o) Jeg er selv ped.leder og synes det er HELT feil å legge sånn press på foreldre. Jeg hadde ikke godtatt det som mor heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...