Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 ...for må liksom innom BIM-siden hvertfall et par ganger iløpet av dagen, hehe.. Må jo følge litt m på hva som skjer her inne, om folk har født osv osv.. Hadde aldri trodd jeg skulle bli såpass "hekta" av en internettside for å si d sånn, så dette er nytt for meg! Men er jo veldig greit tidsfordriv da, her jeg går rundt hjemme og tripper og venter..=)
WPW Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 enig...!! i sommer hadde jeg ikke så mye tilgang på pc, så da glemte jeg egentlig ut hele nettsiden, men nå har det blitt mye i det siste.. Da jeg ikke hadde vært her på en stund tok det tid før jeg gadd å skrive innlegg igjen, men nå virker liksom ALLE innlegg her interessante:D:D Regner med at det kommer til å gi seg etter fødselen da. Tror ikke jeg kommer til å sitte så mye på nett da.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, i sommer ble d lite BIM her i gården også, var mye ute og farta, pluss at vi arrangerte bryllup.. Men nå i høst har jeg virkelig kommet sterkt tilbake, hehe! Men tror heller ikke at jeg kommer til å sitte så mye på nett etter fødselen nei, da blir d nok mer enn nok annet å henge fingra i=)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Signerer her jeg og! Er inne her daglig..
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 som dere sikkert har sett så er jeg også hekta.........tiden går så utrolig mye fortere...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå