Gå til innhold

Hehe, tror jeg lider av lettere BIM-avhengighet=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for må liksom innom BIM-siden hvertfall et par ganger iløpet av dagen, hehe.. Må jo følge litt m på hva som skjer her inne, om folk har født osv osv.. Hadde aldri trodd jeg skulle bli såpass "hekta" av en internettside for å si d sånn, så dette er nytt for meg! Men er jo veldig greit tidsfordriv da, her jeg går rundt hjemme og tripper og venter..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig...!! i sommer hadde jeg ikke så mye tilgang på pc, så da glemte jeg egentlig ut hele nettsiden, men nå har det blitt mye i det siste.. Da jeg ikke hadde vært her på en stund tok det tid før jeg gadd å skrive innlegg igjen, men nå virker liksom ALLE innlegg her interessante:D:D Regner med at det kommer til å gi seg etter fødselen da. Tror ikke jeg kommer til å sitte så mye på nett da.

Skrevet

Ja, i sommer ble d lite BIM her i gården også, var mye ute og farta, pluss at vi arrangerte bryllup.. Men nå i høst har jeg virkelig kommet sterkt tilbake, hehe! Men tror heller ikke at jeg kommer til å sitte så mye på nett etter fødselen nei, da blir d nok mer enn nok annet å henge fingra i=)

Skrevet

Signerer her jeg og! Er inne her daglig..

Skrevet

som dere sikkert har sett så er jeg også hekta.........tiden går så utrolig mye fortere...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...