Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan går det rundt? nå har de satt opp grensen til 66 % samvær for å få overgangsstønad. Jeg bor i en 50 kvm to roms. dattera mi er fire. vil så gjerne at hu skal få eget rom etterhvert. og sånn det er her jeg leier så er det vanskelig å gjøre omsoverommet til hennes rom (han jeg leier av har dobbeltseng der, så vi sover i den) Jeg bekymrer meg med tanke på hvordan jeg skal klare å kunne gi dattera mi noe større og mer egna enn dette. Oslo er jo satans dyrt, og barnefar vil nok lage endel rabalder om vi flytter noe ut av byen. (selv valgte han å flytte på andre sida av byen, fordi det var billigere,,) Jeg hater den situasjonen noe så enormt. Det er tøft å klare seg selv med barn i landets hovedstad
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Få deg studentleilighet! Det er strålende, vet ikke hvor du studerer, men selv bor jeg på kringsjå, og min fireåring har det helt strålende. Jeg har en treroms med platting foran, to minutter til kringsjå skole og masse barn å leke med. Aleneforeldre blir prioritert, søk først om toroms, deretter søker du om internoverføring til treroms. Velkommen til kringsjå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå