maiblomstbarna Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet om det er noen infeksjonsfare ved å svømme/benytte offentlige bad tidlig i svangerskapet? Jeg er i uke 9 nå, er det ikke rundt denne tiden den berømte slimproppest blir til da...? Har SÅ lyst til å svømme litt men vil selvfølgelig ikke ta noen sjanser... maiblomstbarna
to_tette? Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 neeei, tror ikke det er farlig. Har hørt at man ikke skal bruke boblebad mens man er gravid, pga infeksjonsfare. kan du ikke finne ut når denne slimproppen dannes, og vente med svømminga til etter det? tror det er rundt uke 9
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 svarer deg fra 2.trim Jeg har svømt helt siden jeg ble Gravid denne gang. Det er ikke noen infeksjonsfare i starten heller, med mindre det er ekstremt dårlige hygeniske forhold i svømmehallen du benytter eks: billig hotell i syden med "bassengrens" en gang i uka Svømming er super trening for oss med baby i magen - så bare svøm og kos deg )
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 jeg er på babysvømming med storebror 1 gang i uka,og har tenkt å fortsette med det,har ikke hørt at dette skal være skadelig på noen måte:)
maiblomstbarna Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Hei og takk for svar! :-) har nå ringt og snakket med spesialist(lege) og han gav meg "grønt lys" for å si det sånn. :-) Er nå 8+1 og kan bade så mye jeg vil!!! GLEDER meg!!! PLASK!!!! :-) mvh
71jente Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Har også forstått at en kan svømme med liv og lyst!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå