maiblomstbarna Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet om det er noen infeksjonsfare ved å svømme/benytte offentlige bad tidlig i svangerskapet? Jeg er i uke 9 nå, er det ikke rundt denne tiden den berømte slimproppest blir til da...? Har SÅ lyst til å svømme litt men vil selvfølgelig ikke ta noen sjanser...
♥♥♥ Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 en venninne sa jeg ikke kunne svømme før i uke 13. søkte om dette på nettet, og fant da kun et svar på lommelegen fra 2006 tror jeg det var hvor de mente det ikke var særlig farlig, men anbefalte å ikke svømme før i uke 13 for å unngå å ta noen sjanser i forhold til bakterier etc. i tillegg skal man vel holde seg unna svømming de siste ukene i svangerskapet.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har svømt masse gjennom hele svangerskapet jeg... Er 29 uker på vei nå. De som sliter med bekkenløsning osv får jo tilbud om terapi i vann, så jeg vil ikke tro det er farlig. Men, hold deg unna boblebad pga den høye temperaturen!
maiblomstbarna Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svar! :-) Jeg får nok vente litt med svømmingen da, 4 uker går vel ganske fort... :-) Spaserturer får holde i ventetiden og SÅ skal jeg plaske rundt og kose meg masse!! :-) Lykke til i svangerskapene jenter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå